Video Panduan eBay

Wednesday, May 20, 2009

NUTRIEN CERDAS MINDA

Ibubapa, saudara, saudari, adik pelajar semua,

KAMI INGIN MEMBANTU ANDA MENINGKATKAN KECEMERLANGAN,

KAMI MEMBANTU MENINGKATKAN DAYA INGATAN ANDA, MEMANTAPKAN MINDA DAN KUALITI KESIHATAN ANDA.

Adakah anda semua inginkan kecemerlangan untuk tahun ini,

Jika YA, berusahalah dari sekarang.

Kecemerlangan bermula dari diri anda, usaha anda dan doa anda. Usaha dan doa adalah kunci kejayaan sesaorang dalam sesuatu bidang.

Kepada ibu bapa pula, mendidik dan memberi kasih sayang kepada anak-anak adalah tanggungjawap penting demi masa depan mereka.

Selain memberi pelajaran dan persekolahan, nutrien untuk kesihatan mereka adalah penting untuk diambil. Nutrien untuk kecergasan minda, merupakan usaha yang boleh anda lakukan bagi membina kecemerlangan minda anak-anak.

Kepada para pelajar sekolah, kolej, universiti dan institut pengajian tinggi anda, perlu berusaha untuk meningkatkan kecemerlangan diri anda dalam pelajaran dan pengajian anda. Selain belajar seharian, pemakanan yang seimbang perlu diambil. Nutrien untuk kesihatan minda dan otak adalah diantara permakanan yang perlu diambil, bagi meningkatkan kesihatan anda.

Ingat , bahawa otak yang sihat datang dari tubuh badan yang sihat. Anda perlu seimbang antara aktiviti fizikal dan aktiviti pembelajaran. Selain itu sikap positif dan semanggat untuk berjaya merupakan elemen kejayaan yang perlu ada pada setiap pelajar.

Kami di CPINTRASS.COM ingin membantu dan mendoakan kejayaan anda semua.

APAKAH CPINTRASS ?.....

C PINTRASS dibuat dari tumbuhan dan mineral seni biochemical yang telah diperhaluskan serta mempunyai rasa yang manis. Dengan proses inorganic di dalam minda mampu membuat perubahan kepada anda dan anak-anak anda. InsyaAllah C PINTRASS berfungsi melegakan keletihan dan memberi kepintaran kepada minda, hilang bebal otak, menguatkan daya ingatan dan memulihkan gangguan dan ketenangan minda.

Digunakan secara homeopati sebagai makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan kecergasan mental dan fizikal serta melegakan keletihan saraf, lemah daya tumpu (concentration), daya ingatan (memory), tegang fikiran (stress), gugup (anxiety), gementar (nervous) dan menambah tenaga.


KELEBIHAN CPINTRASS


Boleh diambil bersama ubatan yang lain atau makanan kesihatan yang lain

Tidak memudaratkan minda dan fizikal anda


Amalan pengambilan yang berterusan 3 hingga 6 bulan akan memberi kesan yang amat baik untuk kesihatan anda

Barangan yang berkualiti dan dijamin dan dikilangkan bertaraf GMP


Tanpa Alkohol dan dadah , dijamin halal


Kos sehari untuk C PINTRASS ialah 40sen, cukup murah, produk tempatan lebih murah dari luar negara


Bantu anak anda di peringkat awal, dan ia lebih yakin apabila dewasa, tidak gementar atau gugup. Lebih yakin dengan kerjaya.

BIODATA CPINTRASS

1. Rujukan Halal : JAKIM (22.00)/492/2/1


2. DILULUSKAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (MAL NO 05092397TC)

Kalium phosphate 6x : 0.01mg
Magnesium phosphate 6x : 0.01mg
Calsium phosphate 6x : 0.01mg
Natrium phosphate 6x : 0.01mg
Kuantiti per botol 60 tablet


3. Cara makan :

Tablet hendaklah dihisap, Umur 6 tahun kebawah 1 biji pagi sahaja. Umur 7 tahun hingga 20 tahun ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam. 20 tahun ke atas ambil 1 biji pagi, 1 biji petang dan 1 biji malam. BOLEH DI AMBIL OLEH IBU YANG MENGANDUNG. Baik untuk anak. DI GALAKAN AMBIL BERTERUSAN ATAU 3 BULAN HINGGA 6 BULAN KE ATAS BAGI SETIAP ORANG. Tidak digalak pegang dengan jari, sila guna sudu plastik


KLIK BANNER UNTUK MAKLUMAT LANJUT


No comments:

Post a Comment